It's a small world after all... - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Minte Siegert - WaarBenJij.nu It's a small world after all... - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Minte Siegert - WaarBenJij.nu

It's a small world after all...

Blijf op de hoogte en volg Minte

03 April 2017 | Verenigde Staten, Boston

Hoi allemaal,

Wat een feest, wat een feest, twee blogposten in twee dagen!
D'r was nog even iets wat ik niet eerder op deze blog gedeeld had (simpelweg omdat ik er niet aan had gedacht), maar wat ik toch leuk vond om even te delen. De titel zegt het al: It's a small world after all. Even een paar voorbeelden:

- In New York ging ik met twee jongens uit Texas en Louisiana ervandoor tijdens een wandeltour die ons iets te langzaam ging (ik ben mij ervan bewust dat dit heeel fout klinkt maar gewoon door NYC gelopen hoor jongens.. :D). Anyway, ze hadden allebei rechten gestudeerd en een van de twee had zijn uitwisseling gedaan in.. juist ja, Maastricht. Ging altijd naar de bar die tegenover onze stamkroeg staat. Toevallig of wat?
- Vorig weekend toen ik met Ashley en Rebecca op het skydeck in Chicago was, hoorde ik twee Nederlanders praten. Zo raakten we aan de praat, en wat bleek? Hun zoon studeert in Maastricht op de SBE, en ging vorig jaar op uitwisseling naar... Richmond! What are the odds?!
- In de bus naar Washington (om vervolgens naar Miami te gaan) zat er een meisje uit Ethiopië naast me. Ze was bezig met haar bachelor in South Carolina, en had een soort speciale middelbare school in Nederland gevolgt. Jullie raden het al, deze school stond in Maastricht, letterlijk twee straten van mijn vorige kamer vandaan. WHAT ARE THE ODDS?

Anyways, dit wilde ik even delen :) Ik heb altijd het idee gehad dat Maastricht een soort verweggestopt dorpsachtig stadje in het zuiden van het land was, maar om dan toch in zo'n korte tijd mensen te ontmoeten die op een of andere manier in Maastricht geweest zijn, vind ik toch heel gaaf!

Liefliefs!

  • 03 April 2017 - 19:28

    Manon:

    Haha Maastricht is gewoon de place to be! Heeel veel plezier weer komende weken/trips/alles xxx

  • 03 April 2017 - 21:18

    Warry:

    Wat een verwennerij zeg ....... kan ze meteen achter elkaar aan lezen. En vergeet niet "If it ain't Dutch, it ain't much !!!"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Minte

Op deze blog zal ik mijn avonturen tijdens mijn semester abroad aan de universiteit van Richmond, Virginia met jullie delen :)

Actief sinds 01 Sept. 2016
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 104729

Voorgaande reizen:

05 Februari 2019 - 06 Maart 2019

Tanzania

03 Januari 2017 - 16 Mei 2017

Semester Abroad - Richmond, VA

Landen bezocht: