California part 1 - San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Minte Siegert - WaarBenJij.nu California part 1 - San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Minte Siegert - WaarBenJij.nu

California part 1 - San Diego

Blijf op de hoogte en volg Minte

03 Mei 2017 | Verenigde Staten, San Diego

Lieve allemaal,

Mijn avontuur als een Richmond Spider zit er weer op! Vrijdag had ik 's ochtends m'n laatste tentamen. Overdag ben ik met Lucas (Oostenrijk) voor de tweede en laatste keer naar downtown Richmond geweest. 's Avonds hadden we het allerlaatste feestje met de internationals en zaterdag op zondag nacht vertrok ik naar het vliegveld. Na wat heel wat vertraging en bijzonder weinig slaap kwam ik 11 uur aan in San Diego. Uiteraard kon ik nog niet inchecken, dus ben ik maar de omgeving gaan verkennen. De volgende dag ging ik met twee Hollandse (yesss) en drie Franse jongens naar Balbao Park, Old Town en Mission beach. Goed gezelschap (aan mannelijke aandacht geen tekort haha), goed weer en leuke plekken om te zien! 's Avonds had ik nog afgesproken met dezelfde mensen in de lobby van het hostel. Echter was ik eventjes in slaap gevallen na mijn douche de avond ervoor, en werd ik de dag daarna om 6 uur wakker. Typisch dat dit niet de eerste keer is dat dat gebeurd, maarja ik zal het wel nodig hebben gehad denk ik. :)
Dinsdag wilde ik graag naar Tijuana (Mexico). Echter waren de regels rondom het (te voet) de grens naar Mexico oversteken in de periode na het verlopen van m'n J-1 visa (studentenvisa), niet helemaal duidelijk. Ik wilde het niet riskeren om niet meer terug in de USA te kunnen, dus liet ik het er maar bij. In plaats daarvan met hetzelfde gezelschap + een Amerikaanse casanova de dag doorgebracht. Die Amerikaanse casanova heb ik overigens verder weinig gezien, aangezien hij constant kwijt was omdat hij achter de vrouwtjes aanliep.. Anyway, begin van de middag zijn we een hotelzwembad binnengeglipt (wat een mooi hotel en zwembad!) en tegen het eind van de middag zijn we naar sunset cliffs geweest. Vooral dat laatste was zo mooi! Het moment was compleet toen een zwerm pelikanen voorbij kwam vliegen terwijl we op de rotsen naar de zonsondergang keken. Pelikanen in het wild, nog nooit gezien! Dit keer had ik het trouwens wel voor elkaar gekregen om 's avonds naar de lobby te komen :)

Inmiddels is het woensdagochtend en stap ik zo de Greyhound in om naar Los Angeles te gaan! Zin in! Joee!

Minte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Minte

Op deze blog zal ik mijn avonturen tijdens mijn semester abroad aan de universiteit van Richmond, Virginia met jullie delen :)

Actief sinds 01 Sept. 2016
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 104724

Voorgaande reizen:

05 Februari 2019 - 06 Maart 2019

Tanzania

03 Januari 2017 - 16 Mei 2017

Semester Abroad - Richmond, VA

Landen bezocht: