Toch maar een blog! - Reisverslag uit Sandston, Verenigde Staten van Minte Siegert - WaarBenJij.nu Toch maar een blog! - Reisverslag uit Sandston, Verenigde Staten van Minte Siegert - WaarBenJij.nu

Toch maar een blog!

Blijf op de hoogte en volg Minte

04 Januari 2017 | Verenigde Staten, Sandston

Hoi allemaal!

Aanvankelijk was het niet het plan om een blog bij te houden, maar vooral te filmen. Toen ik gisteren naar Richmond reisde, merkte ik echter al snel dat de leus "een foto zegt meer dan duizend woorden" niet helemaal opgaat. Veel dingen zou ik niet op video kunnen laten zien of toelichten. Tenzij ik zou gaan vloggen natuurlijk, maar ik voel er niet zo veel voor om tien minuten met m'n kop pontificaal in beeld tegen een apparaat te gaan lullen over wat ik heb meegemaakt. Dus doen we het maar zo!

Anyways: ik ben goed aangekomen en heb een prettige reis naar Richmond gehad! Op mijn eerste vlucht van Amsterdam naar Atlanta had ik een slaappil ingenomen die ik van mijn oom gekregen had. Ik viel helaas niet gelijk 5 uur als een blok in slaap (zoals hij wel had), maar was meer 10 uur lang half-wakker, half-slapend. Dit resulteerde in dat ik uiteindelijk als een soort stonede zombie over Atlanta liep, aangezien de slaappil nog niet was uitgewerkt. Oeps.. :D

Het is hier nu 02.00 's nachts, dat is 08.00 's ochtends Nederlandse tijd. Ik ben dus klaarwakker en iedereen die mij een beetje kent weet dat de kansen dat ik dan nog in slaap val minimaal zijn, dus ik ga nog maar even de tijd doden tot aan het ontbijt en dan daarna maar even de omgeving verkennen.


Liefs,
Minte

Ps. Hieronder nog het filmpje van de reis! Niet zo spannend allemaal, maar wees vrij om te kijken. Ik denk dat ik voor de rest vooral stedentripjes ga filmen, en misschien nog de campus en mn dorm op beeld zet o.i.d.. We'll see! :)

https://youtu.be/K7U9CC1m3N0

  • 04 Januari 2017 - 15:06

    Henk:

    o jee geen succes dus bij jou die slaappil!. volgende keer maar innemen met een groot glas whisky!

  • 04 Januari 2017 - 19:14

    Wilma:

    Hai Minte,

    Haha, als een half stonede zombie over het vliegveld, ik kan het me voorstellen. Het werkt toch door, vooral als je het niet gewend bent.
    En nog slapen om 2.00 uur als het Hollandse tijd 8.00 uur gaat het bij jou ook niet worden, he

  • 04 Januari 2017 - 21:57

    Nanda:

    Cool dat je een blog doet. Het is een mooie manier om je indrukken te delen en voor mij om mee te genieten. Je avontuur is begonnen. De video is leuk :-)

  • 18 Januari 2017 - 09:59

    Warremans:

    Morruge Minte, of moet ik zeggen .... goedenacht Minte,

    Ik ga je volgen !!!!!! Leuk om je eerste verhaal te lezen. Enjoy to the very very MAX !!!!!!!!! Dit zijn the special moments die je voor de rest van je leven koestert. Ik wens je daar een supertijd. Beetje studie en verder heel veel plezier en mooie, toffe indrukken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Minte

Op deze blog zal ik mijn avonturen tijdens mijn semester abroad aan de universiteit van Richmond, Virginia met jullie delen :)

Actief sinds 01 Sept. 2016
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 104703

Voorgaande reizen:

05 Februari 2019 - 06 Maart 2019

Tanzania

03 Januari 2017 - 16 Mei 2017

Semester Abroad - Richmond, VA

Landen bezocht: